ny vecka

Så där ja nu är det vanlig dag igen;)  Bara A och jag hemma. Havregrynsgröt till frukost,  nu är det slut på the och mackor på ett tag (jobbar ju i helgen). Tyvärr ingen stavgångspromenad på förmiddagen. Men hoppas få till en barnvagnspromenad under dagen.

Skjutsa dottern på bio igår kväll, hon såg "Marley och jag". Hon hade aldrig gråtit så mycket på en bio förrut sa hon. Medans hon va där så åkte jag dom två milen fram till mina föräldrar och hälsa på under tiden. Mamma fyller år på fredag och hon undrar om jag ville baka några kakor till henne. Klart man ställer upp nästa gång är det kanske jag som behöver hjälp ;)  Fick två förslag på två sorters kakor som jag kunde göra, tror jag börjar med att göra cookies. Dom är en av mina favorit kakor =)

Nä nu är det dax att klä på sig och gå ut. A har redan ställt fram gummistövlarna och dragit mig i kläderna. Han vill ut NU.



Klart man gillar att vara ute, när man får plaska i vattnet. Men nu efter helgens värme har det mesta vattnet torkat upp. Nu är det bara lerigt =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar: Liknande halsband finns att beställa på min hemsida www.hannadesign.se

2009-04-14 @ 14:21:44
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis! Du vann förra veckans tävling på Kläder.nu. Maila mig din adress ([email protected]) så kommer en vårsjal med posten! =)

2009-04-14 @ 15:29:49
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-14 @ 15:33:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Nina

usch, visst är det jobbigt med plask, slask, lerväder?! jag bara ryser vid tanken på barnens kläder som är sååå skitiga varje dag, och inte kan man ju tvätta dom varje dag?! :D menmen, kul i leran har dom ju säkert! kram

2009-04-14 @ 21:21:24
URL: http://ninadays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0