kakbak

Just slutat att baka. Det blev kolakakor och cookies . Jag kände mig så duktig för jag har inte smakat ännu, sambon däremot har kollat att dom smakar bra ;)



Har även hunnit med en sväng till svärmor/svärfar där vi fick en fika =)  A fick en DVD, jag valde "Pelle svanslös", märkde när jag kom hem att den hade vi på VHS, så vi ska få byta den. Jag gillar svenska "barnprogram" mycke mera än Disney. Tror att en av dom andra filmerna va "Karlsson på taket", vi har säkert en sån mockså men hoppas att det inte är presic samma.


Jag har även gått en sväng med barnvagnen. Känner mig även duktig för det för det va så länge sen =)


Nu håller stora sonen på att fixa till tacos ska bli så gott!  Luktar redan, mumma. Vi kommer att göra läsk i våran nya Soda stream Design.

Tycker den är snygg i vårat kök även fast vi har det lite trång med alla prylar. Vill ju ha dom framme så dom är lätta att använda.
Vi fick den i julklapp och då följde det med must smak men nu har vi köpt en cola variant, få se om den är god. Jag är egentligen för kinkig när det gäller "hemmaläsk" för att det ska funka. Är det någon som har förslag på smaker som smakar som "riktig" läsk ?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0