lördag

Det va riktigt lugnt på jobbet, så vi kom därifrån i bra tid :)  Hade planerat att fylla på skafferiet innan jag åkte hem, inte tänkte jag på att det va löningshelg (den första efter jul) så det va hur mycket folk som helst inne på Willys. Till råga på allt så höll dom på att bygga om också. Rörigare än vanligt allstå. Men tror jag fick med nästan allt som jag tänkt mig ;)

Nu har dottern bjudit på mat, det blev kyckling i tortilla  gott men hon hade haft för lite salsa i och det kändes, tyvärr. Och så kom hon just hon hade glömt att pressa i vitlöken också :)  Nu när hon håller på att plocka undan i köket så ligger vitlöken kvar i pressen :)  Sen ska hon göra chokladpudding till kvällen =) Det får bli mitt lördagsgodis :)  Vi kommer nog titta på Körslaget tror jag, någon som har något förslag på vem som åker ut ? Trodde att Hanna skulle åka ut förra veckan, blev verkligen förvånad att Robert Wells åkte , jag hade tippat honom som vinnare.
 
Stora och lilla sonen ligger i soffan och ser på svampBob, usch finns det något sämre barnprogramm. Fördelen är att det passar tydligen även dom stora barnen ;)


Jag va lite orolig för snöovädret som skulle komma idag men det hade jag inte behövat. Det kom bara lite och det mesta kom som regn. Skitigt på vägen så det gick åt en massa spolarväska men annars inga problem alls på vägarna.


Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj! Låter som ni kommer ha en trevlig lördag-kväll! :) Enda tips jag kan ge om jogging är nog att det kanske inte passar alla, tycker du att det är tråkigt så gör något annat! Man måste ju hitta något som man tycker är skitkul! Först då blir det ju något varaktigt av det!! :) Ha det så bra!!! KRAM

2009-01-24 @ 19:06:31
URL: http://annaspoints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0