tisdagskväll =)

A sov ingen lång stund idag. Hade planer på att förbereda lite mat som vi skulle ha senare i veckan, blev inte allt som jag tänkt men A fick hjälpa till och göra köttfärsbiffar och så gjorde vi en lasagne som vi åt upp idag, mums. Vi hann också baka lite matbröd, blev en gammal favorit från Leila.

Värmepupmen har också kommit idag så Sambon gick direkt ut efter maten och fixa och grega med den. A tog ett bad och jag satt brevid och läste tidningen. Dottern pluggar historia har prov snart. Stora sonen är i sin frigebod och spelar förmodligen WOW. Så har våran kväll sett ut. Fast just så va alla nere i soffan, ja inte A för han sover, och ätit chokladpudding =) Bara så där en helt vanlig tisdag. Ibland så måste man bara få göra så ;)





Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Morron! Å så fint, nu vet jag att jag inte ångrar mitt köp av kronan (har en likadan) så vacker i all sin enkelhet med en grön växt! Och du, en helt vanlig tisdag både kan och ska vara så där mysig emellanåt, det kallas att leva i nuet och unna sig vardagslyx! :-) Kramar i massor

2009-11-11 @ 08:16:30
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Att ha det gott

Fint

brödet måste jag testa

2009-11-11 @ 10:25:50
URL: http://rubinen777.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0