solsken =)

Har haft en skön dag änså länge =) A och jag tog sov morgon, härligt. Solen skiner och det blir nog varmt idag. Ätit frukost ute. Kan inte bli så mycket bättre ;)

Tvättmaskinen är laddad , tyvärr har jag lite inne saker som måste göras men om jag gör dom snabbt så kan jag sitta ute i solen sen. Har lite ute saker också men men sitta och slöa behövs också ;)

Dottern har lovat baka lite fikabröd för där är det tomt och lite sånt vill jag ju ha ;)  Speedway på tv;n i dag så det blir kanske fika besök =)  Jag har önskat mormors skorpor och så har hon lovat att det blir något mera =) 

I går va vi till min kusin med familj, dom har fått en liten kille som idag blir 3 veckor. Så små och gosig dom är ♥  Nästan så man blir sugen ;)  Han fick en liten bomullsfilt av oss från Alfons, mörk blå med gröna stjärnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0