lördagsmorgon

Har va det till att vakna tidigt igen...kl5,30 tyckte A att det va dax att vakna låg en stund men har nu suttit oh myst framför barntv;n en stund =)

Gårdagen gick alldeles för fort ;)  Det va bråttom på morgonen för att hinna med A till mamma innan jag skulle till banken. Där hade jag ett besök bokat på 1,5 timme men hon jag stämt möte med sa att det nog skulle räcka med 1 timme, men det hade gått 2 innan jag kom därifrån. Känner mig väl omhändertagen =)  Men som sagt hon vi träffar är ju "säljare".
Sen iväg och stor handla massa mat sen dax att hämta A, fick lunch även idag =) A hade varit ute och "hjälpt" morfar att skotta snö.
Hem och förbereda middagen, det blev vitkålssallad och hemmagjord pizza, MUMS!
Men innan det va dax att äta så hämta jag Dottern vid bussen. Hon har varit i Stockholm idag med klassen. Det blev både ett besök på Livrustkammaren och Riksdagen (låter som ett klassikst skolbesök ;)   självklart hade dom hunnit besöka en kina och ätit buffé också ;)
Kvällen avslutades i soffan framför "Let´s dance" men vi somna innan det va färdigt...vilket påminner mig om att jag inte kollat vem som åkte ut....

Vad dagen idag har att erbjuda....jo vi ska iväg och hjälpa pappa att få hem mera ved och så självklart blir det melodifestivalen på tv i kväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0