solskensfredag

Japp det blev full fart hela dagen igår =)  Tvättat och grejat. A och jag bakade ett supergott matbröd från Leilas "A piece of cake". Har gjort det tidigare så här kan ni hitta receptet. Fast igår hade jag i lite linfrö och vetegroddar också som jag hitade i skafferiet  ;)

Efter middagen som i går bestod av kycklingpaj så åkte vi och rösta. För Stora sonen va det första gången. Han tyckte att själva röstningen va lätt, det som är svårt är att veta på vilket parti. Och jag kan bara hålla med. Jag valde i år ett för mig nytt parti ( allstå ett jag inte valt tidigare) få se nu om det va ett bra drag av mig eller inte.

På kvällen sen åkte jag iväg på träningen Team power/cambat. Super kul! Men oj sån träningsvärk jag har redan nu, hur kommer det att bli i morgon. Brukar ju vara värst andra dagen....

Vad dagen i dag har att erbjuda vet jag inte riktigt ännu. Har skrivit en lista på lite saker jag hoppas hinna göra idag. Där står bla tona håret, det ska jag börja med. Bädda rent i sängarna, så ska nog hänga ut sängkläderna på vädring redan nu. Ser ut att bli en fin dag även idag. Har 3-4 telesamtal som jag borde ringa idag också, boka lite tider åt A hos doktorn för kontroller bla.

Ja det blir nog fullt upp idag också. Ska jobba ganska mycket under hösten så det gäller för mig att skriva listor på allt så jag kan planera in när jag ska göra vad.



Så här fin va ju dammen i somras, ful med näckrosor. Men faktiskt så blomma en fint även igår trots att det nu börjar bli kallare ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0